مدیریت حراست
۱۴۰۳/۲/۹
1402/05/26
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بمناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی همزمان با ایام محرم را گرامیداشت.

به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در این پیام اظهار کرد: بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و از شکنجه های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.
وی تصریح کرد: فرزندان غیور ایران همیشه سربلند ، به تاسی از ابا عبد الحسین (ع) و یاران این امام در برابر ظلم ایستادگی نمودند و صبور و راضی به قضای الهی با سینه‏ هایی فراخ‏تر از اقیانوس ها از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوستند و عزتی ارزشمند را به جهانیان نمایاندند.
دکتر خالدی فر گفت: آزادگان، راد مردانی هستند که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن بزرگداشت اهداف قیام امام حسین و یاران باوفایش افزود: تاریخ پرتلاطم کشورمان، روزهای سخت و دشواری فراوانی را تجربه نموده است اما تنها پیام حیات‌بخش، عاشوراست که از عرصه زمان و مکانی محدود فراتر رفته و همچنان پس از گذشت قرن‌ها، جان زنده‌دلان را روشن نگه داشته است و همچون خورشیدی فروزان بر راه انسان‌های آزادی‌خواه پرتو افشانی می‌کند.
دکتر خالدی فر ادامه داد: ملت همیشه سرفراز ایران اسلامی همیشه و در تمامی عرصه های سخت و سرنوشت ساز با درس‌های شجاعـت، شهـادت، عدالـت، ایثار و گذشتی که از مکتب عاشورا فراگرفته اند بر هر سختی فایق آمده اند.
وی ادامه داد: آزادگان، درس آموختگان مکتب عاشورا نیز هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ی ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آنها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است ودر هر زمان و میدانی می توان از آن بهره جست.
دکتر خالدی فر گفت: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در بین کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال میهن را سر دادند ودر راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی و ارزوی سلامتی برای همه ملت بزرگ ایران، بویژه آزادگان عزیز سرافراز و خانواده های مکرمشان، از درگاه قادر متعال عزت و سربلندی را برای این قشر شریف مسالت نمود.
تعداد بازدید:
91
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت

آدرس : شهرکرد، بلوارکاشانی، ستاد دانشگاه، طبقه اول
کدپستی :8815713471           تلفن :33334594-038
                   دور نگار :3333017-038
                      herasat@skums.ac.ir    
تاریخ بروز رسانی 1403/02/08
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal