مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
۱۴۰۳/۲/۹
1402/07/29
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی
به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است: برنامه ریزی و مدیریت، نیازمند طیف وسیعی از آمار و اطلاعات می باشد، بدون در دست داشتن آمار کافی، دقیق و به هنگام، سیاستگزاری، برنامه ریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیتها و در نهایت ارزیابی نتایج مربوطه امکانپذیر نمی باشد.

وی با اشاره به نقش ضروری و حیاتی آمار و اطلاعات در عرصه سلامت گفت: مدیران این حوزه باید در جهت رفع نیازها و تقاضاهای بهداشتی و درمانی افراد جامعه، همچنین نجات جان افراد و ارتقاء سطح تندرستی تلاش نمایند که تحقق این امر مستلزم وجود آمار و اطلاعات دقیق و کارآست.

دکتر خالدی فر در ادامه اظهار داشت: در عصر حاضر که عصر اطلاعات نامیده می شود، نقش آمار در برنامه ریزی، مدیریت کارآمد و نظارت بر روند اجرای برنامه ها از اهمیت اساسی و بنیادی برخوردار است و تردیدی نیست که ارائه خدمت، بدون درنظر گرفتن حقایق آماری طور موثر قابل اجرا نمی باشد.

وی خاطرنشان کرد: افق دید مدیران و برنامه‎ ریزان نکته‎ سنج را معطوف به تغییرات شاخص‎ها و اقلام آماری می‎کند و با دانش به دست آمده از اطلاعات کمی و آماری، راه توسعه و پیشرفت و استفاده بهینه از منابع را فراهم می‎آورد و از اتلاف وقت و سرمایه و دوباره کاری‎ها و تصمیم‎های مبتنی بر سعی و خطا جلوگیری می‎کند.

دکتر خالدی فر در پایان فرارسیدن اول آبان، روز ملی آمار و برنامه ریزی را به همه مدیران، دانشجویان، کارشناسان، پژوهشگران و تلاشگران عرصه آمار، اطلاعات و برنامه ریزی بویژه در حیطه وزارت بهداشت و نیز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک گفت و از همراهی و همدلی همکاران این حوزه در تحقق اهداف نظام جامع آمار و اطلاعات دانشگاه قدردانی کرد.
تعداد بازدید:
119
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
آدرس : شهرکرد، بلوارکاشانی، ستاد دانشگاه، ساختمان شماره 1
کدپستی :8815713471           تلفن :33331040-038
                   دور نگار :33331040-038
                      skums_it@skums.ac.ir    
Qr Code
تاریخ بروز رسانی 1403/02/09
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal