دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1400/12/15
آگهی دعوت به همکاری برای مدت محدود جهت نیروی نگهبان و سرایدار نگهبان

شرکت کار آفرینان زردکوه در نظر دارد جهت جذب نیروهای مورد نیاز در رشته های مورد نظر(به شرح جداول ذیل) از طریق آزمون کتبی و عملی و تأیید صلاحیت عمومی از بین افراد واجد شرایط بصورت شرکتی و برای مدت محدود بکارگیری نماید.

جدول و رشته محل های موردنیاز نگهبان و سرایدار نگهبان شرکتی آزمون 1400

شرایط احراز شغل نگهبان:
*دارا بودن گواهینامه دیپلم کامل نظام متوسطه ( درکلیه رشته های مورد تأئید آموزش وپرورش) و داشتن کلیه شرایط عمومی و خاص مندرج در این آگهی

شرایط احراز شغل سرایدار نگهبان:
* دارا بودن گواهینامه دیپلم کامل نظام متوسطه ( درکلیه رشته های مورد تأئید آموزش وپرورش) ، متاهل بودن و داشتن کلیه شرایط عمومی و خاص مندرج در این آگهی

1-داوطلبان بایستی دارای شرایط ذیل باشند :
1/1 - تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی .
2/1 - داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران .
3/1 - داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی از خدمت نظام وظیفه جهت آقایان (دارندگان کارت معافیت از خدمت پزشکی به هیچ وجه مجاز به ثبت نام وشرکت در آزمون نمی باشند ).درضمن ملاک تاریخ پایان خدمت آخرین روز مهلت ثبت نام ( 1400/12/21) می باشد ( دارندگان معافیت موقت مجاز به ثبت نام برای هیچ یک از رشته های فوق نخواهند بود .)
4/1 - عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان.
5/1 - عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
6/1 - داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانائی برای انجام شغل مورد تقاضا و تایید پزشک معتمد.
7/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
8/1- شرایط سنی : برای امور نگهبانی و سرایدارنگهبان داشتن حداقل 22 سال سن وحداکثر 30 سال می باشد . ملاک محاسبه حداکثر سن اولین روز شروع ثبت 16/12/ 1400خواهدبود .
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) جانبازان ،آزادگان ، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان 25% وبالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب) سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون،مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در ذیل می باشند، در غیر اینصورت از ادامه فرآیند بکارگیری حذف خواهند شد.
- پدر، مادر و همسر و برادر و خواهر شهید بمیزان پنج سال
- داوطلبانی که در جبهه بطور داوطلبانه خدمت نموده اند بمیزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
ج) مدت خدمت سربازی انجام شده آقایان
توضیح : به غیر از موارد فوق هیچ مورد دیگری از جمله سابقه اشتغال قبلی ، پرداخت بیمه و ... برای حداکثر سن قابل قبول نخواهد بود .
9/1 – برای امور نگهبانی و سرایدارنگهبان دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم نظام متوسطه (کلیه رشته ها) بایستی صادره از مدارس تحت نظر ومورد تأیید وزارت آموزش وپرورش باشد . (مدارک و گواهی های صادر شده غیر از مدارس تحت نظر آموزش وپرورش مانند گواهینامه های مهارتی صادره از سازمان فنی حرفه ای وسایر مراکز قابل قبول نمی باشد )
10/1 - بکارگیری برای امور نگهبانی و سرایدارنگهبان از این محل و قرارداد بکارگیری وپرداخت حقوق بر مبنای مدرک تحصیلی دیپلم و تابع قانون کار خواهد بود و داوطلبان پذیرفته شده نهایی بایستی متعهد به عدم تقا ضای اعمال مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده در آگهی و پرداخت حقوق بر اساس مدارک بالاتر پس از بکارگیری ، تغییر شغل ، جابجایی محل خدمت ، موافقت با ادامه تحصیل و ... در طول مدت اشتغال گردند وشرکت طرف قرارداد در رابطه با موارد مذکور مجاز به رد تقاضای افراد بکارگیری شده خواهد بود .
11/1- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب فقط یکی از رشته ها و محل های ذکر شده در جدول مشاغل خواهند بود.
12/1-داوطلبان نباید تعهد انجام کار در سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی داشته باشند.
 
ب-سهمیه های ایثارگران:
بر اساس هماهنگی‌های بعمل‌آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران ، جذب ایثارگران از محل سهمیه‌ تخصیص یافته از طریق شرکت در آزمون بکارگیری ، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه‌های 25 درصد و 5 درصد ،بر اساس نمره مکتسبه در آزمون به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت در شغل محل های مندرج در آگهی با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می‌پذیرد:
1- در فرآیند بکارگیری مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، جذب آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
2- با هماهنگی‌های بعمل‌آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه بکارگیری مربوط به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران در آگهی آزمون بکارگیری مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محل‌های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 25 درصد را انتخاب نمایند.
3- ایثارگران متقاضی بهره‌مندی از سهمیه بکارگیری حداقل 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره‌مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل‌محل‌های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی‌باشند.
4- مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، مجاز به بهره‌مندی از سهمیه بکارگیری 5 درصد سایر ایثارگران نمی‌باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر می‌تواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه‌های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید. بنابراین مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای آنان را در آگهی انتخاب نمایند.
5- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می‌باشند.
6- در صورتی که ایثارگران موضوع سهمیه 25 درصد در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند ،پذیرش بر اساس بالاترین نمره مکتسبه در آن شغل محل و رقابت با سایر داوطلبان خواهد بود.
7- ایثارگران مشمول سهمیه بکارگیری 5درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته به خود، باید در زمان انتخاب شغل محل (از بین شغل محل های سهمیه آزاد)، شغل محل هایی را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد و همچنین جزء مشاغل مشخص شده برای سهمیه 25درصد ایثارگران نباشد. بدیهی است استفاده از سهمیه ایثارگران 5درصد صرفا در مشاغلی اعمال می گردد که ظرفیت پذیرش آن­ها بیش از یک نفر باشد (در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفا بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت).
8- بکارگیری مازاد بر سهمیه بکارگیری 5 درصد ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد در همان شغل محل و بر اساس نمرات مکتسبه صورت می‌پذیرد.
9- داوطلب ایثارگر: ایثارگران شامل موارد زیر هستند:
الف) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد شامل:
جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ب) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل:
رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت
پ-سایر سهمیه ها :
کلیه سهمیه بکارگیری پس از کسر سهمیه ایثارگران طبق توضیحات بالا به سایر داوطلبان آزاد در صورت برخورداری از مفاد مندرج در آگهی و به ترتیب بالاترین نمره فضلی بشرح ذیل اختصاص خواهد یافت:
1-با توجه به بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/07/27سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/06/16 مجلس شورای اسلامی نمره مکتسبه داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استانها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم(1/4 ) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
الف ) شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب)سکونت داوطلب حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی(طبق فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) احراز گردد.
ج) داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن ملاک عمل قرار گیرد.
د) در صورت وجود ابهام در خصوص شهرستان محل تولد ،نظر اداره کل ثبت احوال استان ملاک عمل خواهد بود.
و) تقسیمات کشوری برای تعیین بومی بودن ملاک عمل خواهد بود.

توضیح : برای شغل سرایدار نگهبان با توجه به لزوم بیتوته فرد بکارگیری شده جهت نظافت ،نگهبانی و مراقبت ازساختمان های تحویل داده شده به شرکت ،مجددا تاکید می گردد افراد متاهل حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند ،لذا توصیه می گردد داوطلبان شرایط بومی قید شده در آگهی را بطور دقیق مطالعه و بر این اساس ثبت نام نمایند. ضمنا با عنایت به نیاز و حسب ضرورت و تشخیص مسئولین مربوطه محل خدمت پذیرفته شدگان در سطح شهرستان قابل تغییر می باشد.
2- به نمره مکتسبه کارکنان 89 روزه سرایدار و خدماتی(نظافتچی) شاغل در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری که از تاریخ 98/12/01و در راستای وظایف و ماموریتهای محوله مستقیما با ویروس کرونا درگیر بوده اند ، صرفا در صورت برخورداری از شرایط مندرج در این آگهی ، به ازاء هرماه سابقه خدمت (با تایید و ارائه گواهی واحد محل خدمت وکمیته مربوطه) ، دو درصد و حداکثر تا 20 درصد به نمره کل اولیه فرد اضافه خواهد شد.

نکته: داوطلبان بایستی در انتخاب شغل محل مورد تقاضای خود نهایت دقت را بعمل آورند.زیرا تغییر محل خدمت تعیین شده از ابتدا تا پایان زمان ثبت نام به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
تذکرات:
در خصوص رشته های نگهبان و سرایدارنگهبان جذب افراد پس از سنجش توانائیهای جسمی و اخذ تاییدیه های لازم صورت خواهد گرفت. و صرف قبولی در آزمون کتبی ملاک عمل نخواهد بود .ضمنا کلیه داوطلبان مشاغل نگهبان و سرایدار نگهبان بایستی علاوه بر شرایط عمومی فوق دارای شرایط اختصاصی ذیل نیز باشند.
*** شرایط خاص رشته های نگهبان وسرایدارنگهبان :
الف) داوطلبان رشته های نگهبان و سرایدارنگهبان میبایست دارای کارت دائمی پایان خدمت وظیفه عمومی و یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی باشند ، دارندگان کارت معافیت پزشکی و معافیت موقت از خدمت سربازی تحت هیچ شرایطی مجازبه ثبت نام در این آزمون نمی باشند.
ب) وزن داوطلبان میبایست متناسب با قد آنان باشد (BMI فرد بین 18/5 تا 27 باشد).
ج) قد داوطلبان می بایست حد اقل 175 سانتی مترباشند ( افرادی که قد آنان کمتر از 175 سانتی متر باشد به هیچ وجه مجاز به ثبت نام وشرکت در آزمون نمی باشند )
د) موفقیت در آزمون آمادگی جسمانی طبق آیتم های فرم پیوستی (پس از اعلام نتایج کتبی و مشخص شدن بالاترین نمرات مکتسبه و اولویتهای قانونی ) شامل آیتم های(حرکت دراز و نشست 30 مرتبه - دوی چابکی 4*9 متر - پرش طول حداقل 160 سانتی متر -شنای سوئدی 20 مرتبه -–دوی استقامت 400 متر)لازم به یادآوری است که تمام آیتمها پشت سرهم و بدون استراحت خواهد بود و بعد از طی آیتم اول وارد آیتم بعدی خواهند شد و در طول برگزاری تست ، زمان محاسبه خواهد شد (داوطلبان در این مرحله بایستی کارت بیمه ورزشی نیز علاوه بر کارت شناسایی معتبر اعم از شناسنامه-کارت ملی و... همراه داشته باشند)
و) اخذ گواهی سلامت جسمانی و روانی از پزشک معتمد /طب کار و نداشتن هرگونه معلولیت جسمی و روانی
ه) ارائه گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردانها طبق بند 1/4شرایط آگهی
ز)عدم سابقه محکومیت جزایی موثر طبق بند 1/5شرایط آگهی
ی)داشتن سابقه حضور فعال در بسیج و شرایط ایثارگری (طبق مفاد آگهی) ، تاهل ، ارائه مدارک دال برکسب مقامات ورزشی و فرزند پرسنل(شاغل و بازنشسته) در شرایط مساوی در اولویت بکارگیری خواهند بود.
ر) شایان ذکر است بکارگیری از این محل به صورت موقتی وبرای مدت محدود بوده و هیچگونه حقی برای پذیرفته شد گان از لحاظ تقاضای استخدام ، تداوم خدمت پس از اتمام قرارداد با شرکت و خدمت طولانی مدت ایجاد نخواهد کرد وتمدید قرارداد و ادامه خدمت افراد پذیرفته شده منوط به نظر کارفرما ، تمدید قراردادشرکت ، وجود اعتبار و رضایت از نحوه کارایی ورفتاری خواهد بود. وهیچگونه تعهدی برای دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال وبختیاری از لحاظ موارد فوق در بر نخواهد داشت .

نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه:
اعلام نتیجه و انتخاب افراد در هر یک از شغل محل های آگهی بترتیب زیر صورت می گیرد:
· با توجه به شرایط خاص اعلام شده برای امور نگهبان وسرایدارنگهبان مقرراست برای این رشته 3 برابر ظرفیت مورد نیاز از بین داوطلبان واجد شرایط (در کلیه شغل محل های مندرج در آگهی اعم از آزاد و ایثارگر) به ترتیب بالاترین نمره فضلی آزمون کتبی و با لحاظ نمودن اولویت وامتیازهای مد نظر، انتخاب شده و پس از بررسی مدارک (انطباق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام که به تایید داوطلب و همچنین به تایید شرکت رسیده)، به مرحله مصاحبه راه خواهند یافت و پس از انجام تست های مورد نظر ، امتیازات مکتسبه در این مرحله با نمره آزمون کتبی ( نمره آزمون کتبی 30 درصد نمره کل را به خود اختصاص خواهد داد و 70 درصد نمره کل آزمون را آزمون عملی خواهد داشت) جمع ودر نهایت 1/5برابر ظرفیت ازبین افراد حائز بالاترین نمرات به عنوان پذیرفته نهایی (یک برابر اصلی و 50% ذخیره ) اعلام شده و 1/5برابری که درمجموع نمرات پائین تری کسب نموده اند حذف خواهند شد .

2-نحوه ثبت نام :
*** ثبت نام به صورت اینترنتی وبه روش زیر می باشد :
* داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام بایستی حداکثر لغایت مورخ 21/ 1400/12ضمن واریز مبلغ یک میلیون ریال ( 1000000 ریال - صدهزار تومان ) به حساب شماره 0335634131006بانک صادرات بنام شرکت کار آفرینان زردکوه ( قابل پرداخت در کلیه شعب بانک صادرات ) تحت عنوان هزینه ثبت نام، وهمراه داشتن فایل اسکن شده فیش یا رسید مربوطه و همچنین فایل عکس 4*3جدید
 
 لینک ثبت نام آزمون استخدامی
 
لازم به ذکر است ثبت نام از طریق سایت مذکور به طور چند مرحله ای بوده و تا در یافت کد رهگیری ادامه داردو هنگامی ثبت نام قطعی خواهد بود که کد رهگیری اعلام گردد.
توضیح : داوطلبان قبل از مراجعه به سایت مذکور ، بایستی فایل اسکن شده فیش یا رسید پرداخت هزینه ثبت نام را همراه با فایل عکس جدید اسکن شده خود آماده داشته باشند . ( عکس 4*3تمام رخ که در سال جاری گرفته شده، بدون حاشیه زائد ، واضح و فاقد اثر مهر ومنگنه وحتی الامکان رنگی با زمینه سفید بوده وبا فرمت JPGو با اندازه 300*200 وحد اکثر 400*300 پیکسل وحجم فایل ذخیره شده نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد) . اسکن عکس از روی کارت های شناسائی قابل قبول نمی باشد. درضمن دقت کافی بعمل آید تا عکس مربوط به شخص داوطلب بار گذاری شده ودر این زمینه اشتباهی رخ ندهد زیرا در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف متقاضی ، فرد به عنوان متخلف تلقی ومطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .
*** تذکرات بسیار مهم :
1-به داوطلبان توصیه می گردد قبل از ثبت نام موارد فوق را به دقت مطالعه ودر صورت برخورداری از کلیه شرایط اعلام شده وتمایل وتقبل موارد مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ، بدیهی است مسؤلیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک بصورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرتی بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان ثبت نام اعلام نموده با مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد بر عهده داوطلب خواهدبود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان وبکارگیری محرز گردد ، داوطلبان اطلاعات خلاف داده یا حقایقی را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط مندرج دراین آگهی نیستند ، ضمن برخورد قانونی از انجام مراحل بعدی محروم شده وحتی در صورت بکارگیری ویا صدور قرارداد ، قرارداد وی لغو خواهد شد و فرد خاطی حق هیچگونه اعتراضی را در این زمینه نخواهد داشت .
2-با توجه به اینکه اطلاعات ثبت شده توسط داوطلب ( خود اظهاری ) در زمان ثبت نام ملاک عمل خواهد ، لازم است در هنگام وارد نمودن اطلاعات و انتخاب اولویت های بومی ، ایثارگری ، اسکن عکس و ... در فرم تقاضانامه ثبت نام ( به خصوص اگر در کافی نت انجام می پذیرد )با صداقت کامل و نهایت دقت صورت پذیرد زیرا پس از ثبت نام ( به روش مذکور ) و اعلام کد رهگیری امکان ویرایش اطلاعات وجود نداردو مسئولیت ثبت اطلاعات مستقیماً بر عهده شخص داوطلب بوده و در صورت اعلام اطلاعات نا صحیح و جابجا زدن علائم و ... هیچگونه عذری در این رابطه از داوطلب پذیرفته نخواهد شد . لذا باز هم توصیه می گردد داوطلبان پس از ثبت اطلاعات ( توسط خود فرد متقاضی و یا توسط متصدی کافی نت و یا هر شخص دیگر ) وقبل از زدن کلید ثبت نهایی ، یک بار فرد داوطلب اطلاعات اعلام شده را با دقت مطالعه و پس از اعمال ویرایشهای لازم واطمینان از صحت کامل نسبت به ثبت نهایی اقدام گردد .
3-افرادی که مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نمی باشند عبارتند از :
الف) مستخدمین بازنشسته و بازخرید دستگاههای اجرایی
ب) انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه در دانشگاه علوم پزشکی
ج) افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
د) دارندگان مدارک تحصیلی معادل اعلام شده در آگهی
ه) دارندگان معافیت از خدمت پزشکی
و) افرادی که شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در آگهی را ندارند.

***(مهلت تعیین شده برای ثبت نام قابل تمدید نخواهد بود )***
*** توضیحات بسیار مهم :
1-هنگامی ثبت نام قطعی می گردد که از طریق سیستم به داوطلبانی که به طور صحیح و تا آخرین مرحله ثبت نام مراحل مربوطه را طی نموده اند کد رهگیریاعلام شود که در این مرحله داوطلب بایستی ضمن یادداشت کد ، پرینت ثبت نامی را دریافت و تا آخرین مراحل آزمون نزد خود نگهداری نماید . اگر چنانچه به هر دلیل مراحل ثبت نام تکمیل نگردد و کد رهگیری اعلام نشود، ثبت نام با موفقیت انجام نشده و اطلاعات فرد ثبت نمی گردد ودر نتیجه کارت ورود به جلسه آزمون برای اینگونه افراد صادر نشده وحق شرکت در آزمون را نخواهند داشت. در ضمن با توجه به شلوغی و ترافیک بالا در روزهای آخر ثبت نام ومشکلات احتمالی ( کندی و قطعی ) سیستم اینترنتی به داوطلبان توصیه می گردد از روزهای آغازین نسبت به ثبت نام اقدام نموده واز به تعویق انداختن بی مورد ثبت نام برای روزهای پایانی اجتناب نمایند.
2--داوطلبانی که طبق شرایط آگهی ثبت نام نموده وموفق به دریافت کد رهگیری از سیستم شده اند بایستی در زمانهای مقرر وبه روش زیر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نموده و با توجه به اینکه ثبت نام به روش اینترنتی و خود اظهاری بوده لازم است برای تکمیل اطلاعات ثبت نامی ، کلیه مدارک مورد اشاره فوق را (حسب مورد ) از قبل آماده تا در مراحل بعدی وپس از اعلام نتایج اولیه جهت مطابقت با خوداظهاری داوطلبان ارائه نمایند .بدیهی است از ورود داوطلبانی که فاقد کارت ورود به جلسه ومدرک شناسائی معتبر با شند به جلسه آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد . لذا مجدداً توصیه می گردد افرادی که فاقد شرایط لازم در هر یک از رشته های فوق بوده وقادر به ارائه مدارک مثبته در زمان مقرر نیستند از ثبت نام وشرکت در آزمون اکیداً خودداری بعمل آورند وداوطلبانی هم که ارائه وتحویل مدارک معتبر در رابطه با اولویتهای مد نظر برای ایشان مقدور نمی باشند ( ایثارگران و ...) هنگام ثبت نام از درج علامت در قسمت مربوطه خودداری نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
*داوطلبان متقاضی بکارگیری در آزمون باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این آگهی را داشته باشند.
1- اصل شناسنامه وکپی خوانا ازتمام صفحات آن
2- کپی خوانا از مدر ک تحصیلی
3- کپی خوانا ازدو روی کارت ملی .
4- کپی خوانا از دو روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه ویا معافیت دائم غیرپزشکی(ویژه آقایان )
5- برای ایثارگران:اصل گواهی از بنیاد شهید برای خانواده محترم ایثارگران شامل(همسر و فرزندان شهدا،جانبازان وآزادگان وهمسر وفرزندان آنان،خواهرو برادر شهداء) وگواهی از ارگانهای نظامی ، انتظامی برای رزمندگان وفرزندان آنان.
6-اصل فیش یا رسید بانکی واریز مبلغ هزینه ثبت نام .
7–ارائه مدارک دال بر بومی بودن از جمله اصل فرم بومی و سکونت تایید شده جهت داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بومی
8–سایر مدارک حسب مورد طبق مفاد آگهی

3 . زمان و نحوه توزیع کارت :
*کارت ورود به جلسه امتحان در روزهای چهار شنبه و پنجشنبه 1400/12/25و 1400/12/26طریق سایت
( www.skums.ac.ir) برای افرادی که به روش فوق ثبت نام نموده وکدرهگیری دریافت داشته اند، توزیع می گردد . همچنین زمان دقیق و محل برگزاری امتحان در هنگام دریافت کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
4. نحوه آزمون ومواد امتحانی :

* آزمون کتبی برای امور نگهبانی و سرایدارنگهبان به صورت سوالات عمومی و از دروس ذیل می باشد :
معارف اسلامی ، اطلاعات سیاسی اجتماعی ومبانی قانونی ، زبان وادبیات فارسی ، فن آوری اطلاعات ، ریاضیات وآمار مقدماتی ، زبان انگلیسی در سطح مقطع تحصیلی متوسطه نظام آموزشی کشور می باشد .( تعداد سوالات آزمون عمومی 60 سوال خواهد بود.)

تذکر : مجدداً متذکر می شود مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان وبکارگیری محرز گردد داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده ،داوطلب خاطی از انجام مراحل بعدی محروم شده وحتی در صورت بکارگیری ، قرارداد وی لغو خواهد شد .
* داوطلبان در صورت وجود ابهام و نیاز به اطلاعات تکمیلی ویا سوالات احتمالی ضروری می توانند در روزهای کاری هفته از ساعت 8 الی 30/ 13به دفتر شرکت به نشانی :شهرکرد –چهارراه دامپزشکی- مجتمع پارسیان طبقه 3 پلاک 7 مراجعه نمایند ویا با شماره تلفن شرکت 038-33338884 تماس حاصل نمایند .( لطفاً فقط در موارد ضرور ی و در ساعات تعیین شده با شماره فوق تماس گرفته واز تماسهای غیر ضروری ودر خارج از ساعات مذکورویا سایر شماره تلفن های شرکت و واحد های دیگر اجتناب فرمائید)

فرم استشهاد محل سکونت

 
 
 
 
تعداد بازدید:
43619
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1507
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal