اداره انتشارات
۱۴۰۳/۲/۱۰
1402/07/22
افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
به گزارش Publications Office دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با ایندکس مجله Epidemiology and Health System Journal (EHSJ) در پایگاه استنادی Scopus در تاریخ 8 اکتبر 2023 موافقت گردید.
علیرغم سخت گیری های بسیار زیاد علمی و داوری دقیق در محتوی علمی و اثربخشی مقالات، با تلاش های تیم سردبیری و اداره نشر دانشگاه، بار دیگر افتخاری برای مجلات ایرانی رقم زده شد. مجله علمی - پژوهشی Epidemiology and Health System Journal (EHSJ) که از سال 2014 انتشار خود به زبان انگلیسی را با نام قبلی International Journal of Epidemiologic Research آغاز نموده است، پس از ارزیابی توسط هیئت انتخاب و مشاوره محتوا (CSAB)، برای نمایه در پایگاه استنادی Scopus، تأئید گردید. اسکوپوس به عنوان یکی از برترین و شاخص ترین نمایه سازهای مجلات از سال 2004 فعالیت خود را به عنوان یکی از زیرمجموعه های انتشارات الزویر شروع نمود. اهمیت اسکوپوس در نمایه سازی مجلات از همه رشته ها (مهندسی، پزشکی، اجتماعی و ..) و بیان آماره های دقیق علم سنجی همانند می باشد.
دکتر الهام رئیسی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار داشت: مجله Epidemiology and Health System Journal با دریافت بیش از 700 اِستناد در موتور جستجوگر Google Scholar ، حائز پذیرش شرایط نمایه بین المللی اسکوپوس گردید.
این موفقیت را که دستاورد ارزشمندی دیگر از سوی تیم سردبیری و دست اندرکاران پرتلاش Publications Office دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است به تمامی اساتید، دانشجویان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض نموده و اعلام می نماید، این مجله آماده پذیرش مقالات ارزشمند محققین می باشد.
آدرس سایت مجله :https://ehsj.skums.ac.ir
تعداد بازدید:
177
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهرکرد، بلوار کاشانی، ستاد دانشگاه، ساختمان شماره 2
کدپستی : 8815713471 تلفن :  33349509-038
پست الکترونیک:pub@skums.ac.ir 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/10
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal