دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۲۰
1402/11/30
برگزاری اولین جشنواره مدیریت دانش و پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سال 1402
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ثبت حدود 180 تجربه در سامانه مدیریت جامع دانش ثبت 4 پیشنهاد و یک تجربه در فصلنامه کشوری خبر داد.

مهندس عبدالواحد رحیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای امسال با تقویت سامانه مدیریت جامع دانش، قریب به 6500 نفر در این سامانه ثبت نام و عضو شدند.

وی افزود: تاکنون حدود 180 تجربه و دانش در این سامانه ثبت که پس از ارزیابی، مورد تایید قرار میگیرند.

مهندس رحیمی اضافه کرد: با توجه به اهمیت نظام مدیریت دانش در دانشگاه سند راهبردی مدیریت دانش تنظیم و کارگروه های مدیریت دانش به صورت فعال اهداف راهبردی را دنبال خواهند کرد.

وی فواید استفاده از مدیریت دانش در سازمان را ارتقا خلاقیت، نوآوری و بهبود پویایی و انعطاف پذیری سیستم عنوان کرد و گفت: با کمک به فرایندهای تصمیم گیری، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل، ایجاد پویایی و حذف دوباره کاری‌ها و چرخه‌های زائد منجربه تقویت ارتباطات درون سازمانی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

مهندس رحیمی ادامه داد: هم اکنون سامانه مدیریت دانش در وبگاه اینترنتی به نشانی km.behdasht.gov.ir برای همه اساتید، اعضای هیئت علمی، مدیران و مسئولان، کارکنان و دانشجویان قابل دسترسی است.

وی افزود: ثبت تجربه های موفق و ناموفق، ایده های مثبت و منفی و پیشنهادات جدید، خلاقانه و نوآورانه در طول سنوات فعالیت در دانشگاه علوم پزشکی باعث جلوگیری از اقدامات تکراری و تسهیل امور در اینده می شود.
گفتنی است: با توجه به دستورالعمل جدید ارتقا رتبه شغلی خبره و عالی هر شخص، ثبت پیشنهاد و تجربه الزامی است .
تعداد بازدید:
50
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal