مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/06/30
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم استان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس بویژه پرسنل خدوم این مجموعه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی، از هشت سال دفاع مقدس بعنوان تجلی‌گر صبر، ایمان، عزم و اراده ستودنی ملتی یاد کرد که با توکل بر خداوند سبحان و روحیه شهادت ‌طلبی تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک را بر هم زد و دشمن غاصب را بر جای خود نشاند.
وی افزود: نامگذاری سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران بعنوان هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.
دکتر شیرانی افزود: امروز وارثان و فرزندانی از نسل راد مردان و شیر زنان هشت سال دفاع مقدس، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین علمی جهان به اهتزاز در آورده و در جبهه ای دیگر در مقابل ویروس منحوس کرونا که سلامت و جان مردمان کشور را هدف گرفته است، جانانه مقاومت می کنند.
وی ادامه داد: فرهیختگان و تربیت یافتگان مکتب عاشورایی، خالقان حماسه ای عظیم دیگرند و با سلاح علم دانش و تاثی از فرهنگ زیبای ایثار و شهادت، در میدان مبارزه با ویروسی هزار چهره و ناشناخته تا پای جان ایستاده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بدون شک هم برای شهیدان، جانبازان و خانواده‌های معظم ایشان که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود، قهرمانانی که با گذشت و ایثارشان در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی برای نجات جان هم نوعان خود در تلاش هستند و از جانشان می گذرند نزد خداوند متعال پاداشی بزرگ و نامشان تا ابد در دل تاریخ خوش خواهد درخشید.
دکتر شیرانی با اشاره به شهادت سه مدافع سلامت از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به مردم شریف استان، به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ارجمند دانشگاه علوم پزشکی استان، از تلاش های خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان در جبهه مقبله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و به یکایک این عزیزان عرض خداقوت دارم.
تعداد بازدید:
738
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal