مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/01/18
نخستین پایگاه آموزش مهارتی اورژانس چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

وبدا؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از افتتاح، نخستین پایگاه آموزش مهارتی و حرفه ای اورژانس استان با حضور قائم مقام و معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در هفدهمین روز از فروردین ماه 1400 در شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری با اعلام این خبر افزود: برای راه‌اندازی این پایگاه بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی، با اشاره به اینکه این پایگاه در راستای سیاست‌های سازمانی و طبق استانداردهای سازمان اورژانس کشور احداث شده است، افزود: این پایگاه در ساختمانی به مساحت 150 متر احداث شده است.
دکتر حیدری، آموزش ضمن خدمت پرسنل شاغل در اورژانس و نیروهای جدید الورود اورژانس و دانشجویان فوریتهای پزشکی استان را از اهداف راه‌اندازی این پایگاه عنوان کرد.
به گفته وی، این پایگاه آموزشی دارای کارگاه‌های پدافند غیرعامل، احیای قلبی و ریوی، آزمایشگاه مهارتskill lab ،احیا قلبی و ریوی، مدیریت راه هوایی، تروما و رانندگی تدافعی است .
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با فعال شدن این پایگاه اهدافی از جمله ساماندهی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه اورژانس افزایش خواهد یافت تا نیروهای توانمند برای خدمت به جامعه تربیت شود .
بر اساس این گزارش،هم‌اکنون 54 پایگاه امدادی شامل 19 پایگاه شهری، 34 پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.
تعداد بازدید:
221
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal