مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1400/01/22
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی روز دندانپزشک را تبریک گفت

وبدا; رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی به مناسبت 23 فروردین ماه مصادف با روز دندانپزشک، این روز را به جامعه دندان‌پزشکان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.
به گزارش وبدا; دکتر مجید شیرانی در این پیام اظهار داشت: دندانپزشکان بخشی مهم و ارزشمند از جامعه پزشکی و حوزه سلامت هستند که با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت و پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می‌دهند نقش آنان در ارتقا سلامت فردی حائز اهمیت است.
وی افزود: با شیوع ویروس کشنده کرونا و به دنبال آن تعطیلی بیشتر کسب و کارها، مشاغل پیشتاز خط مقابله با بیماری شامل کادر درمان، پزشکان و دندانپزشکان با ماهیت مبارزه با ویروس، حفظ و ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، مداوا و کاهش آلام ناشی از بیماری بویژه کووید 19جهادگرانه در این مدت فعالیت کردند که قابل تقدیر و ستایش است.
در ادامه پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آمده است: این قشر خدوم و تلاشگر در شرایط سخت کرونایی بنا به ماهیت حرفه و لزوم برخورد نزدیک و مستقیم با بیمار و علیرغم در خطر بودن سلامتی خود و خانواده هایشان همچنان در صحنه ماندند و به مداوای بیمارانشان پرداختند.
وی یادآور شد: دندانپزشکان با پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه، نقش بی بدیل در ارتقاء سلامت فرد و جامعه ایفا می‌کنند چراکه امروزه مشخص شده که حفظ سلامت دهان و دندان، می تواند از بروز بسیاری از بیماری های دیگر جلوگیری نماید.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: 23 فروردین سال 1360 به بهانه تصویب طرح تربیت بهداشتکاران دهان ودندان, روز دندانپزشک نامیده شده است، این روز را به همکاران به ویژه اساتید، اعضای هیئت‌علمی، دندانپزشکان و دانشجویان تبریک عرض نموده و قدردان زحمات و تلاش‌های همه فعلان در این حوزه در سطح استان چهارمحال و بختیاری هستم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان می افزاید: ضمن تقدیر و سپاس از تمامی خدمت‌گزاران نظام سلامت استان، آرزوی سلامتی و بهروزی را برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواستارم.
تعداد بازدید:
250
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal