مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/01/24
تبریک رییس دانشگاه علوم پرشکی شهرکرد به مناسبت حلول ماه رمضان ماه برکت و رحمت الهی

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه برکت و رحمت الهی را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در این پیام اظهار داشت: خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.
وی افزود: امید است همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از سلامت، نشاط و معنویت در میان جامعه ایجاد کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، اساتید، دانشگاهیان، دانشجویان و کادر درمان در خط مقدم جبهه مقابله با بیماری، موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.
دکتر شیرانی در پایان با دعوت مردم به مشارکت در گام پنجم مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: امیدوارم در آستانه ماه مبارک رمضان با رعایت بهداشت، پرهیز از برگزاری مهمانی ها و دورهمی ها و کمک های خداپسندانه به خانواده های بی بضاعت، باعث کاهش مشکلات خانواده های آسیب دیده از شرایط کرونا و ارتقاء سلامت اجتماعی شویم.
تعداد بازدید:
107
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal